tisdag 14 juni 2011

Jobbdag

Mitt sommarlov har börjat bra.
Spenderade gårdagens eftermiddag i Högagärde med att riva ner taggtråd och stängsel. Själva stolparna var inte så krångliga. De hade stått så länge i marken att de var helt sönderruttnade och gick sönder när jag tog i dem..
Idag har jag jobbat på förskolan, imorgon jobbar jag på förskolan och på fredag jobbar jag på förskolan.
Sedan är det dags för årets uv-läger.
Sen tänker jag faktiskt ta lite ledigt. Även om de ringer och frågar om jag kan jobba.
Iaf ett par dagar. :p

Nu är jag iaf hemma och imorgon börjar jag vid 9, så lite egentid har jag.
Jocke jobbar eftermiddag/natt, så det är bara Hanke och jag ikväll.

Tänkte titta på tv, och kanske lägga in lite matinlägg från förra bloggen om jag inte kommer på något annat att göra.

Efter ett par timmars trälande på stenrösen. Mina armar och ben var fint upprivna efteråt.



Hanke för fem minuter sedan. Vi har alla våra egna, bästa sovplatser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar