fredag 17 juni 2011

Flyttar ut till myggen

Imorgon åker vi iväg på läger igen.
Jag och ca 70 andra uv-scouter från Bodafors.
Jag hoppas verkligen att det inte blir som förra året. Där vi hade våra tält var det troligtvis flest knott och mygg på vår jord. Det räckte att gå 10 meter från vårt område så började de hemska insekterna försvinna.
Livet är inte alltid rättvist.

Men det kan omöjligt bli sämre i år vilket är positivt!

Idag har jag för övrigt packat inför lägret och varit och lämnat hunden hos mamma och pappa.
Han fick för sig att springa rakt in i grannens elstängsel.
Han har hållt på med det hela vintern och våren, så det var inte oväntat.
Men stackars Hanke hade nog inte väntat sig att det helt plötsligt skulle göra ont att springa under det.
Oj vad han skrek :p Nu håller han sig nog borta från den biten iaf.

Nu ska jag hålla mig borta från allt vad elektronik kan tänkas heta ett tag framöver (jag har inte så många alternativ). Kommer vara hemma sent på onsdag kväll, sen är det bara upp och jobba torsdag morgon..!

..Midsommar på fredag, liseberg på lördag, hundträning på söndag..
Ibland blir det mycket på en gång!

1 kommentar: