måndag 5 september 2011

Små grodor

Ikväll har jag varit på brukshundklubben.
Hade hand om en valpkurs tillsammans med Rebecha och Annika.
Gick bra även idag, trots att det återigen regnade och att jag är hyfsat förkyld..
Har haft två kurstillfällen än så länge, och båda gångerna har det regnat!
Men hundägarna håller humöret uppe ändå och valparna är förvånansvärt duktiga. Jag hade inte velat lägga min mage i det blöta gräset inte.. :p

På vägen hem regnade det ännu mer och vägen var på vissa sträckor täckt av hoppande små grodor.
Jag satt och körde slalom mellan de hoppande små djuren och gnällde för mig själv när jag trodde att jag råkade köra på någon. haha.
Ja, jag kanske är galen iaf? Men jag räddade ett par grodor.

Vad jag ville få fram med detta inlägget kan ni ju fundera över. Jag vet det inte själv.
Kan även tala om att jag har fått en finne 1 cm över läppen, för att fylla ut med ännu lite mer onödig fakta. Den gör väldigt ont och jag känner mig som en 13-åring.

Husse och Hanke har samma hudfärg. Även om husses är av olja och försvinner i tvätten.. 



Nu ska jag och Hanke gå och lägga oss.. Det tar på krafterna att vara förkyld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar